"הרגשתי שאני מתחתנת בבית": החתונה של שיר ועידו בהינומה

כלה שהכירה את הינומה מבפנים, סיפור היכרות רומנטי ו-800 אורחים: כך נראה מבפנים האירוע ההורס של שיר ועידו

יש כלות שיודעות טוב מאד מה הן רוצות, אפילו לפני המפגש עם מי שלימים יהיה החתן שלהן. כזאת היא שיר, בת 27 מנשר, שמעידה על עצמה שידעה שהיא רוצה להתחתן בהינומה כבר מ-2011, כשהתחילה לעבוד במקום ונשארה בו מספר שנים, הרבה לפני שפגשה את בן זוגה, עידו. "התחלתי לעבוד בהינומה אחרי הצבא", היא נזכרת, "בהתחלה הייתי דיילת באולם, בהמשך נסעתי לארה"ב ועשיתי שנתיים הפסקה, וכשחזרתי לארץ חזרתי בתור דיילת חתן-כלה וגם הייתי במשרדים".

תשע שנים אחרי. צילום: אלדד צלמים
הגענו לרגע. צילום: שיר ועידו

בינתיים היא הכירה את עידו, גם הוא מנשר, שלמד שנה מעליה בתיכון. "תמיד הכרנו, אבל לא באמת. בזמנו הוא עבד בארה"ב והגיע ארצה לחופשה, וכך הכרנו במועדון בקריות והתחלנו לצאת. כעבור 3 חודשים כבר גרנו יחד בארה"ב".

לאחר הצעה אינטימית בפסח האחרון, השניים החלו בהכנות לאירוע בהינומה, שנקבע בדצמבר. "ההכנות היו הכי פשוטות. עבדתי בהינומה, בעשר השנים האחרונות כמובן הספקתי להכיר ספקים. לגבי הבחירה בהינומה, זה היה הכי ברור שיש. האולם, הצלם והדיג'יי נסגרו שבוע אחרי ההצעה, וההתלבטות היחידה הייתה בקשר לשמלת הכלה".

רק אהבה. צילום: אלדד צלמים
חמודים! צילום: אלדד צלמים
היש מושלם מזה? צילום: אלדד צלמים
הכלה כבר מכירה מבפנים. צילום: אלדד צלמים

לשמחתה של שיר, ההיכרות המוקדמת עם הינומה שיחקה לטובתה כשהגיע הערב הגדול בהשתתפות 800 אורחים, שאותו היא מתארת כנינוח במיוחד. "היה מושלם. אמנם בתחילת הבוקר היה קצת לחוץ, אבל בהמשך היה כיפי, כי התרגשתי קצת פחות. כשאלדד הצלם הגיע, סף ההתרגשות ירד, וכולם מסביבי דאגו שאשתחרר.

בכלל, החוויה מהחתונה, ב-100%, היא של חוסר ההתרגשות ופחד, נטו כי הרגשתי שאני מתחתנת בבית. הכל בזכות ברי, נתן ומנשה, שהקיפו אותי באהבה גדולה מאד. אלה אנשים שאני מכירה והם משפחה. לא יעזור, גם 5 שנים אחרי שעזבתי, ברגע שאני נכנסת להינומה אני מרגישה בבית כאילו עזבתי אתמול. הם משרים שקט ורוגע. הצלחתי ליהנות ולא להתרגש כי נטו כשהרגשתי בבית באולם, אפילו בשמלת הכלה".

אפשר להרגיש נינוחים, אפילו תחת החופה. צילום: אלדד צלמים

באירוע הענק, הכל תקתק בדיוק כמו ששיר ועידו רצו, בזכות הצוות המסור, וכן בזכות חברת ההושבה סיט אפ של רון ואיתי, שהושיבו 800 איש תוך דקות וללא בעיות. "בקיצור, בזכות ברי וההכנה מראש, הכל היה מושלם".

תקתק כמו שעון. צילום: אלדד צלמים
בינתיים באפטר פארטי. צילום: אלדד צלמים
בתיאבון! צילום: אלדד צלמים
לא מפסיקים להפתיע לרגע. צילום: אלדד צלמים
כל טוב. צילום: אלדד צלמים
800 איש על הרחבה. צילום: אלדד צלמים
אין שום סיבה לדאוג. צילום: אלדד צלמים
רומנטיקה במיטבה. צילום: אלדד צלמים

רוצים לדעת עוד ?

הרשמו לקבלת הטבות מעשרות גני אירועים מובילים בישראל:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Threads

רוצים לפרסם באתר?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: