השף אבי תורג׳מן מבית פרימה בית מלון ואירועים

פסטיבל קולינרי עם אבי מבית פרימה – בית מלון ואירועים

בלב הקולינריה הישראלית עומד שף שצמח מתוך מסורת צבעונית ואותנטית במיוחד. מילדות, ספג אבי תורג׳מן את ניחוחות המטבח, כשכל אירוע משפחתי הופך לחגיגה של טעמים, צבעים וטקסטורות. אביו, ארמונד תורג'מן ז"ל, היה שף בכל רמ"ח איבריו. שף מהדור הישן, כולל הקריזות והתשוקה העזה למקצוע.

אבי שגדל לתוך העולם הזה, החל את דרכו המקצועית כבר בגיל 14, כשהוא מתלווה לאביו לעבודה – מטבח בכפר בתיה ברעננה שהאכיל מדי יום כ- 2000 סועדים מדי יום. הצעד הראשון סימן עבורו דרך מקצועית שהמשיכה להתפתח לאורך 30 שנות בישול צבעוניות ומעשירות. בין לבין עבד במסעדות נחשקות, בבתי מלון, בגני אירועים ובקייטרינג פרטי.

השילוש הקדוש לפי אבי

היום, כשף של מלון פרימה מילניום רעננה, אבי מרגיש שהוא מחזיק ב"שילוש הקדוש" – אירועים עד 350 סועדים, מסעדה ובר ברופטופ המלון. 

כל זאת מאפשר לו ליצור ולייצר ברמה הכי גבוהה את האוכל שהוא אוהב ומאמין בו – מטבח ישראלי מקומי ועכשווי, אוכל נשמה קלאסי שעשוי בהידוק, כאשר ברקע יש לא מעט ידע, ניסיון ומקורות השראה, ממש כמו Thomas Keller והשף הישראלי ירון קסטנבוים. עם זאת, גם הסבתות של אבי מהוות עבורו השראה אחת גדולה. סבתא עליזה וסבתא מזל, שתי סבתות מרוקאיות עם המון נשמה וקסם בידיים. 

הרצון לבוא לקראת הלקוחות

כפי שאבי מעיד, האתגר הקולינרי היומיומי הנו להתמודד עם מגוון רחב של דרישות ובקשות מיוחדות – החל ממנות שהזוג פגש בטיול בעולם, דרך דרישות תזונתיות מיוחדות ועד לכשרויות ספציפיות. כל זאת תוך שמירה על איכות וזמינות זהה לכל הסועדים.

את כל הדרישות אבי מצליח לקיים בדיוק, עם המון אהבה ולצד נגיעות יצירתיות. אומנם מדובר באתגר, אך באתגר חיובי שתמיד מוביל למנות מדויקות ולאורחים מרוצים.

קצת השראה

אין כמו להיכנס לראש של שף דרך מעבר על התפריט שלו, וכאן אתם מוזמנים לקבל הצצה ראשונית, אם כי ראשית חשוב לאבי לציין שכל הנושא של טבע, שדה וחקלאות מאוד קרוב ללבו ומוביל למבחר  מנות טריות ומדהימות. 

בין המנות המנצחות של אבי ניתן למצוא פיתה אסאדו, שווארמה יערות, קרפצ'ו בקר עם קיק ים תיכוני – מגיע עם סורבה ברבר (תערובת תבלינים משגעת שהגיע מצפון אפריקה), קינוח פונדנט שוקולד בשמן זית וירקות כתומים צלויים בציר חרובים, כאשר התפריטים משתנים בהתאם לעונות השנה, מתוך המון כבוד לטבע ולחקלאות המקומית.

מבט קדימה

החזון הגדול הוא להגיש אוכל אותנטי מעולה, חסר יומרות. אוכל שמגיע ישירות מהשדה לצלחת, מתוך רצון לחזק את החקלאות המקומית ובו זמנית להימנע ככל האפשר ממזון קפוא ומשומר – לתפיסתו, יש דרכים אחרות ונפלאות לשמר אוכל, והחזון הוא להגיע לשם.

מבט פנימה

מעבר למטבח, ליצירה ולאהבה הגדולה למקצוע, אבי הוא איש של משפחה. דקלה, אביבי ועלמה הם כל עולמו, ואם אתם תוהים מה הוא אוכל בבית, תמצאו פשטות מנצחת וסופר טעימה – בגט חם וטרי עם גבינה צהובה ☺

מתחברים? הגיע הזמן להכיר!

אז אם גם אתם שמעתם רבות אודות פרימה בית מלון ומקום לאירועים, ואם גם אתם מחפשים להעניק לאורחים שלכם אוכל שנאמן לאיכות ושמשלב היטב בין מסורת ליצירתיות, מוזמנים ליצור קשר ולטעום מהקסם הזה שהלקוחות של אבי מספרים עליו. 

רוצים לדעת עוד ?

הרשמו לקבלת הטבות מעשרות גני אירועים מובילים בישראל:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Threads

רוצים לפרסם באתר?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: