לאוניד ויניקוב מבית הרמוזו – נטו מקצועיות ששואפת לקצה!

לאוניד הוא מאותם טבחים שטיילו לא מעט בעולם, למדו באינספור יעדים מרתקים, השקיעו בלימודי טבחות ואף זכו להגיע למגוון נקודות קצה בתחום הקולינרי.

רק לשם טעימה, נציין שלאוניד למד בבית ספר לטבחות בארץ, כבר בגיל 18 שימש באולימפיאדה כקפטן בנבחרת ישראל לבישול לנוער (ייצג אותנו בגרמניה), עשה סטאז' בלונדון ובתאילנד, היה סטאז'ר בהילטון תל אביב (ונשאר לעבוד שם כמה שנים), קיבל פרס עובד ישראל מהנשיא, אסף רשמים קולינריים במזרח אירופה, עבד במסעדת צ'ימיצ'נגה הידועה בת"א, שימש כשף בכמה מסעדות, שימש כסו שף במסעדת טופולופומפו הידועה, תפקד כשף במסעדת בנג'מין סיגל ואף פתח וניהל כמה מסעדות מצליחות. 

מתחילים להבין מי מבשל כאן עבורכם?!

מעבר בין עולם המסעדנות לעולם האירועים

עולם המסעדנות היה טוב אליו ומילא אותו השראה, אך לאחר שנוספה משפחה לתמונה, עולם האירועים קרץ לו מהצד. גם היווה עבורו קפיצה משמעותית (מ-50 מנות ביום ל-1500 מנות ביום) וגם העניק לו מתנה – זמן עם האישה והילדים. פתאום אין שבתות ואין חגים – שילוב מושלם בין עשייה לבין זמן איכות עם התא המשפחתי. 

Meant to be סיפור אהבה קולינרי

אל אולם האירועים הרמוזו לאוניד הגיע במקרה. לפני כ-6 שנים לאוניד ובחירת לבו חפשו מקום להתחתן, כך שהם הגיעו אל הרמוזו כדי לבחון מקרוב את המקום. מהר מאוד הוא והבעלים התחברו והבינו ששניהם זה Meant to be, עליהם לצאת ביחד לדרך חדשה!

לאוניד לא התחתן בסוף במקום (בחר בחתונה יותר אינטימית), אך הדרך שלו ושל הרמוזו רק התחילה. 

הם בנו הכול מהתחלה, כולל קונספט קולינרי, טעמים ודרך. מהר מאוד החבירה של השניים הוכיחה את עצמה, וכיום, 6 שנים אחרי, לאוניד יודע שהוא במקום הנכון לו והרמוזו ידוע כגן אירועים מדובר, לא מעט בזכות האוכל המעולה.

הצצה למטבח של הרמוזו

אם תגיעו לפגישה עם לאוניד, אתם יכולים להתפרע. אומנם במקום יש תפריט קבוע (קבוע שמתחלף כל 3 חודשים..), אך האמת היא שמדובר במטבח מאוד מגוון ובשף שמאוד פתוח לרצונות ולשיגעונות של הלקוחות. 

לאוניד מכיר היטב את המטבח האירופאי, מזרחי, אשכנזי, גרוזיני, כורדי ועוד, מוזמנים לאתגר אותו – מבחינתו כל חתונה זה עולם ומלואו שנועד לחדש ולהפתיע.

עם זאת, כן יש קווים מוגדרים, כאשר כאן נציין שהאוכל בהרמוזו דוגל בטריות ובחומרי גלם מצוינים – הדגים טריים והבשר ברמה הכי גבוהה שיש. 

רוצים להיחשף למבחר הרחב? קיים ערב טעימות משגע שהוא אירוע בפני עצמו. האירוע ערוך ל1,000 מוזמנים – במיוחד לזוגות ולמשפחות. במהלך הערב מוצגות שלל מנות, לצד שורה של מנות חדשות שעומדות למבחן, כך שלפי התגובות בוחרים באותן מנות חדשות שזוכות להיכנס לתפריט. 

ובנימה אישית

לאוניד הוא איש של מטבח, ואם נשאל את אשתו, היא תציין שכל מה שמעניין אותו זה בישול, חוץ מהמשפחה כמובן. בבית, אם יש לו זמן, הוא מבשל באהבה גדולה. אוכל של בית, אוכל טעים ומנחם.  

מבחינת מבט קדימה, לאוניד שואף להמשיך, לגדול ואף אולי בהמשך הדרך לפתוח עוד מקומות. רוצים לזכות להגיע לערב הטעימות? רוצים לטעום מכל העולמות וליהנות משף מדהים בעל ידע אינסופי שמראש פתוח לשנות, לגוון וליצור מחדש? חד משמעית הרמוזו – לאוניד ישמח לארח אתכם!

רוצים לדעת עוד ?

הרשמו לקבלת הטבות מעשרות גני אירועים מובילים בישראל:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Threads

רוצים לפרסם באתר?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: