מנת היום – היכרות עם השף רז תורגמן מבית אדאו

מאת: חן בן צבי

אדאו – מתחם אירועים חדשני, מציע לאורחים את האוכל האיכותי של השף רז תורגמן. מוזמנים לצלול אל תוך עולמו הקולינרי, לבקר בתחנות חשובות בחייו המקצועיים, להבין מה חשוב לו, מהי המנה שהאורחים הכי אוהבים (רמז, קשור לעדה המרוקאית), איפה ניתן למצוא אותו כשהוא מחוץ למטבח (רמז, לא רחוק מהמטבח) ומה עושה לו טוב על הלב (רמז, קשור לאוכל) – היכרות נעימה!

מנה ראשונה – צעדים בדרך למקצועיות

רז תורג׳מן מספר שהקריירה שלו החלה כבר בגיל 15. באותם ימים הוא עבד בשווארמה, וכך, תוך כדי קרבה למטבח האותנטי, הוא גילה את המקום הבטוח שלו. בגיל 18 עבר לעבוד במטבח מקצועי של אולם אירועים. השף במקום היווה עבורו מקור השראה, גרם לו להציב לעצמו מטרה להיות יום אחד כמוהו.  

אל ענף החתונות הוא הגיע בזכות המטרה שהציב, ובזכות הזדמנויות שצצו בדרך. באותם ימים של ראשית דרכו במטבח, אחותו עבדה כדיילת של חתנים וכלות, כך לאחר שביקש, סדרה לו עבודה במטבח של אולם אירועים, וברגע שהבין כמה סיפוק יש בלשמח חתן וכלה ביום החשוב בחייהם ועד כמה זה מעורר השראה להיות הסיבה שהאורחים מפרגנים, היה לו ברור שהוא הגיע למקום הנכון. מכאן והלאה המשיך ללמוד, לשאוף ולהתמקצע, עד שבנה לעצמו שם בתחום הקולינריה של נישת האירועים.  

מנת ביניים – שאיפות ומטרות

כשף שבא במגע באופן תמידי עם קהל מגוון שכל הזמן מתעדכן ומשתנה, רז שואף לרענן את התפריט, לא מעט בהתאם לעונות השנה. אם לעצמו, אם לצוות שלו ואם לאורחים שחלקם מבקרים באולם כמה פעמים.

בו זמנית, רז שם לעצמו מטרה להעביר לאורחים חוויה. השאיפה היא לגרום לחתן ולכלה, לדוד ולחברה, לקולגה ולשכנה להרגיש שהם לא באים לעוד חתונה, אלא למסעדת שף ברמה הכי גבוהה, ואכן התגובות המפרגנות מעידות שכשמכוונים גבוה, מחזיקים בניסיון עשיר וכל הזמן שואפים לשלמות, התוצאה, ובמקרה הזה התוצאה הקולינרית, אכן מרשימה.

מנת הדגל – מנה לפנתיאון

כששואלים את רז מהי מנת הדגל, הוא מתקשה לענות, כי ככה זה שמאחורי כל מנה יש סיפור, השקעה ורמת דיוק מרשימה. עם זאת, ללא ספק יש מנה אחת שמתעלה מעל האחרות. היא אינה שאפתנית ובטח שלא חדשנית, אך היא כה מדויקת ועשויה בטוב טעם, שהיא לא משאירה אף אחד אדיש, ופה אנחנו מדברים על סיגר אונטריב שזוף שמגיע על מצע של טחינה סלק, לצד סלט עלים רענן – תטעמו תבינו!

מנת חוץ – היכרות מעט יותר אישית

רז הוא שף מא' ועד ת', אבל גם הוא יודע לצאת מהמטבח כדי לחזור אליו מלא באנרגיות מחודשות והשראה. אז מהי התשוקה שלו מעבר לחומרי גלם מובחרים ושילובי טעמים? רז מעיד על עצמו שהוא מאוד אוהב אקסטרים, לבלות בים ולאכול טוב במסעדות איכותיות.

מנה אחרונה – ומבט קדימה

כשף מצליח, שהכי נהנה להוציא אנשים עם חיוך לאחר שהם אוכלים את האוכל שלו, רז מאחל לעצמו שיגיע היום שבו הוא יבשל לבחירת לבו. החלום הגדול, מעבר לעולם הקולינרייה, זה להתחתן ולהקים בית שמח עם ריחות משגעים שעולים מהמטבח. 

מחפשים אולם אירועים מושקע לצד שף מדהים שמוציא שלל מנות ססגוניות ומדויקות? תגיעו ל"אדאו" ותקבעו פגישה עם רז!

רוצים לדעת עוד ?

הרשמו לקבלת הטבות מעשרות גני אירועים מובילים בישראל:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Threads

רוצים לפרסם באתר?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: