שיווק גני אירועים זאת הסיבה שאנחנו בקליינטורה קמים בבוקר, ובאופן כללי אפשר להגיד שאנחנו חיים בתחום 24/7.
גיל אשכנזי, המנכ"ל והבעלים, מביא איתו עשורים של ניסיון בתחום, ובזכותם, מאז 2007 קליינטורה שיווקת בהצלחה עשרות לקוחות מרוצים בענף.
אם אתם רוצים לגלות כיצד נראה סיפור הצלחה בענף האירועים, הכתבה הזאת לגמרי בשבילכם:
לתת ליתרונות שלכם לבלוט
כאנשי ענף האירועים, אתם ודאי כבר יודעים – השפע בחוץ הוא אדיר, והתחרות עזה מתמיד.
כל גלילה בפיד בסושיאל או חיפוש בגוגל מעלה גני אירועים רבים, וקל להתבלבל ביניהם.
אם ככה, איך מתבלטים על פני המתחרים באותו האזור או בכלל? כלל האצבע שלנו בקליינטורה – סומכים על המומחים.
שיווק גני אירועים שנעשה כמו שצריך ימצא את היתרון שיש לכם על פני המתחרים, וייתן לו את הבמה המרכזית.
הנוף יוצא הדופן? הלוקיישן הנגיש? סעיף כזה או אחר ששובר את השוק? לא משנה מה, אתם לא "עוד" גן אירועים, אלא יחידים ומיוחדים.
קחו לדוגמה את הרמוזו, גן האירועים במודיעין. בחודשים האחרונים, אבי לוי ממסעדת "המוציא" הצטרף לצוות הקולינרי, והשיווק נערך בהתאם.
לוי, אחד השפים הבולטים בארץ, אשר המסעדה שלו הפכה למוקד עלייה לרגל, הוא אחד משני השפים בהרמוזו.
העובדה הזאת משתלבת היטב בפוסטים בסושיאל, באתר, ואפילו בתחרויות נושאות פרסים שתפקידן להדגיש את הקשר הזה, שלא רואים כל יום.
כמובן, אין צורך לבחור, ואם יש לכם יותר מיתרון אחד בלבד (וסביר להניח שיש לכם), הכי כיף לחגוג את כולם ביחד ולגוון בתכנים.
כך, למשל, בהרמוזו, תוכלו למצוא תכנים שעוסקים בחופה הייחודית במקום, הלוקיישן בפאתי יער בן שמן, ועוד ועוד.
מה המינון הנכון? איך לשלב? למי לטרגט פוסטים שונים שעוסקים ביתרונות השונים? לנו יש פתרונות לכל שאלה.
למצוא שפה משלכם
בין המודעות ששוטפות את הפיד, ולרוב כוללות זוגות מאושרים או תמונה פנורמית של הגן, אנחנו מראים שאפשר גם אחרת.
בשיווק גני אירועים, אין תחליף לחשיבה מחוץ לקופסה – קונספטואלית וויזואלית. כמו כן, יש קהלי יעד שונים שיעדיפו לראות מודעות אחרות.
אנחנו שמחים ליצור שפה ייחודית לכל לקוח, כזאת שתעזור לו להיות זכיר ובולט בנוף ובפיד, ובזכות זאת להשיג לידים רבים.
כך, אצל לקוחותינו, מתחם האירועים רוז שברחובות, אנחנו הולכים על מודעות מתחום הכיף, החוויה, ילדים צוחקים, סבים שעפים על החיים ועוד.
גם אצל לקוחותינו, מתחם האירועים אדאו שבצומת כנות, אנחנו מקפידים לשלב מודעות מופשטות ויצירתיות, לצד התמונות של הזוגות והמקום.
כך, מודעה שמדברת על כדורגל והצלחה, קולעת בול לקהל יעד גברי, שעשוי להישאר מאחור אם מדברים רק על נוף ורומנטיקה.
אגב, גם שילוב של הומור וקריצה, שלרוב לא רואים בעולם התוכן הזה, מוכיח את עצמו בכל פעם מחדש ומשיג יופי של תוצאה.
לצקת תוכן
מי אמר שהדרך היחידה לשיווק גני אירועים היא בסושיאל, באתר או בקידום?! לנו בקליינטורה יש עוד דרכים לספר את הסיפור שלכם.
כך, למשל, בחוות רונית סיפרנו את הסיפור יוצא הדופן של זוג שהתארס בין כותלי הגן, בבלוג שקם במיוחד.
בקליינטורה ישנו כלי שאין למשרדים אחרים – פורטל יח"צ, בו עולות כתבות ותכנים נוספים שמעניקים ערך מוסף לקורא.
למשל, אצל לקוחותינו, הינומה, אנחנו מקפידים לספר את סיפור המותג באמצעות זוגות שהתחתנו במקום ונזכרים ביום הגדול שלהם.
אחרי הכל, זוגות מרוצים שמקבלים את רשות הדיבור (ולא רק בפוסט קצר בפייסבוק) יוצרים תוכן אמין, איכותי ובגובה העיניים.
לא לפחד ממצבים קיצוניים
לפי המשפט המפורסם, "כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים". מגפת הקורונה הוכיחה את זה מצוין.
רוב גני האירועים הורידו פרופיל, צמצמו את הנראות שלהם ברשת וחיכו עד יעבור זעם. בקליינטורה הלכו על כיוון אחר, ובצדק.
בסופו של דבר, גם בשיא המשבר, היה ברור שהוא ייגמר מתישהו, וזוגות לא הפסיקו לחפש מקום לאירוע שלהם.
לאורך כל הזמן, קליינטורה דאגה שכל לקוחותיה יפעלו, ישמרו את עצמם בתודעת הלקוחות וימשיכו לשדר אופטימיות.
בנוסף לזה, קליינטורה יזמה פעילויות מעניינות שזכו לרמת מעורבות גבוהה.
התוצאות לא איחרו לבוא – עשרות משתתפים בכל תחרות, זוכים מאושרים שישמחו להפיץ את הבשורה, וחיזוק של המותג.