שליו חיים קמחי – השף של  OPA events 

שליו חיים קמחי הנו מסוג השפים שאוהבים אתגרים, עניין, שינויים וראש גדול. כל זאת הוביל אותו לא רק לעבוד במסעדות נחשקות, לפתוח מסעדות בעולם ולהרצות בתחום, אלא גם לפתוח בית ספר לבישול ולמטבח המוקפד והמאפשר של OPA events.

תחילתו של סיפור אהבה

את טבילת האש הראשונה החל בשנת 1997, כאשר תפקד כשף של צוות אוויר בטייסת 69. השירות היה מרתק ובעיקר הבהיר לו שהוא והמטבח זה סיפור אהבה. לאחר שהשתחרר ירד לעבוד באילת, כאשר במשך תקופה ארוכה עבד במלון רויאל ביץ'. לאחר מכן, בשנת 2002, החל לרכוש השכלה בתחום. לשם כך הרחיק עד בית הספר המוערך  le cordon bleuשבצרפת.

בהמשך הדרך עבד במגוון מסעדות מובילות, הריץ פרויקטים קולינריים בחו"ל, כולל פתיחות של מסעדות בבתי מלון במרוקו ובדובאי. מה עוד? במשך כ-17 שנה שליו חיים קמחי מרצה במכללת השף ולפני כ-5 שנים פתח את בית הספר לבישול "ארט שף".

כמרצה בתחום, כשף שעבד בלא מעט מטבחים וכשף שרכש לא מעט ניסיון, שליו מאמין גדול של לימודי המקצוע – מאמין שזוג שמתחתן ראוי לקבל שף בעל הכשרה ראויה, ידע נרחב ויכולות להתמודד עם שורה של אתגרים יומיומיים, כולל הסעדה של 1,000 אורחים מדי ערב, תוך הקפדה יתרה שכל מנה תהיה מדויקת ומהנה. 

מעבר לעולם האירועים

אל עולם האירועים נכנס כאשר חיפש להעלות שלב, ואכן עולם האירועים שדורש מדי יום להוציא מאות מנות ובמקביל לנהל תקציב, לוחות זמנים, צוות עובדים והדרכות הציע לו כל זאת. 

אל המטבח של OPA events הוא הגיע לאחרונה – זכה לפתוח את המקום מאפס, וכאן הוא נהנה להכתיב את הטון, את הטעמים ואת החזון, כאשר הוא בוחר לנתב את הטעמים ואת הקונספט הכללי למקום של ריזורט אירועים בו הכול יכול לקרות. קולינריה משובחת שכוללת מנות אסיאתיות, מנות מזרחיות, מנות אירופאיות – מה שהלקוח חולם הוא מגשים.

אתגר? מעולה!

"הכי זורם ופתוח לשיגעונות – אוהב את זה!"

כשזוג ניגש לראות תפריט, הוא זוכה לעבור על מבחר ענק של אפשרויות, וכמובן לאתגר אותנו עם בקשות ודגשים ייחודיים. "רק תאתגרו אותי, זה הכיף הכי גדול". 

שליו חיים קמחי תמיד בא לקראת הזוגות. עם המון רצון וסבלנות. כל זוג זוכה באפשרות לבנות תפריט ייחודי, כך שאף פעם לא משעמם ותמיד יש מקום ליצירה חדשה.

לצורך הדוגמה נציין שעל שולחן אחד יכולה לשבת מנה מתוחכמת ומרעננת של סביצ'ה פרואני על מצע של סלט אבוקדו, לצד מנות יותר מסורתית, כגון מוח מרוקאי וסיגר מזרחי. 

"מיש מש" שמח שמוסיף גוון, מייצר חוויה ועונה על שורה של העדפות קולינריות. "אין כמו חיבורים מעניינים, פחות קלאסי ומעודן, יותר משחק מתוחכם עם ניגודים וכמובן פרזנטציות של צבעים ומרקמים מעניינים."

מקור להשראה

מבחינת השראה קולינרית, שליו מוצא אותה באינספור מקומות, יותר ופחות צפויים. זה יכול להיות בהשתלמויות בחו"ל ובמסעדות, וזה יכול להיות כשהוא קופץ לארוחה אצל חברים, בסיבוב בשווקים, או כשהוא רוקח ניסויים בביתו הפרטי, בעודו מבשל לאישה, או מכין ארוחה לחברים. 

מבחינת דמויות מובילות, הוא שואף לא מעט השראה מהשף איתן מזרחי (השף של רשת ישרוטל), אותו הוא תופס כגורו ועמו הוא נוהג להתייעץ לא מעט – " אדם עם המון ידע ווירטואוז אמתי."

מחפשים מקום להתחתן בו בדרום? אולם אירועים מרשים שמוציא אוכל מעולה ושרק מחכה שתאתגרו אותו? תקבעו פגישה עם שליו חיים קמחי – שף שיידע לקחת את החזון שלכם לגבהים חדשים!

רוצים לדעת עוד ?

הרשמו לקבלת הטבות מעשרות גני אירועים מובילים בישראל:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email
Threads

רוצים לפרסם באתר?

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: