חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחתנים עוד שנה וכבר מותשים?

הכירו את חתונולוג!

על ספת הפסיכולוג – חתונולוג!

אתם עומדים להתחתן וזה בהחלט מרגש, אך כידוע לא הכול ורוד. רוב הסיכויים שכבר הבנתם שלהרים חתונה זה לא כיף, אלא יותר מבלבל, מלחיץ ומתיש… קשה לבחור גן אירועים (יש כ"כ הרבה), קשה לבחור תאריך, קשה להבין מהי המשמעות הכספית של עוד 50 מוזמנים (תלוי סיטואציה, נרחיב על זה בפרטי), קשה לבחור מיקום שמתאים לכולם, קשה להבין כיצד לא מוותרים על החלומות (ובמקביל לא עושקים את ההורים), קשה לברר לעומק לגבי רישיון בית עסק ועוד.

 

מזדהים??
אתם לא לבד, ומתוך הצורך הזה נולד חתונולוג!

 

חתונולוג הוא מעט כמו פסיכולוג, אך במקום לגשר בין הרצון של אם הכלה לרצון של החתן, הוא מתמקד במה שהוא באמת טוב בו – ייעוץ מקצועי לקראת היום הגדול, בדגש על מציאת גן האירועים הנכון ביותר עבור שניכם, עבור המשפחה שבאה מרחוק, עבור חשבון העובר ושב, עבור האחות הסטייליסטית – עבור כוללללם, כאשר בין היתר הוא חולק שלל תובנות חשובות ומציע של הטבות שוות.

הטבות טיפים מבצעים קשרים ועוד

החתונולוג, או יותר נכון גיל אשכנזי שעומד מאחוריו, ממזמן כבר לא ילד. בגיל 58 ועם ניסיון של 30 שנה במיתוג גני אירועים, נולד חתונולוג. אשכנזי נמצא בענף האירועים משנת 1991, החזיק במבחר תפקידי מפתח בתחום, ובהמשך עמד בראשה של חברת קליינטורה שעוסקת באופן רציף במיתוג ושיווק גני אירועים, כך שהוא מגיע עם המון ידע חשוב מאחורי הקלעים.

 

חתונולוג מציע חיבור חשוב לשלל גני אירועים מובילים, אך לפני ואחרי הכול מהווה מקום בו ניתן להשיג עצות יעילות (וכלכליות) שמסייעות להוביל ליום המאושר בדרך הקלה והנעימה ביותר – לצד פחות הוצאות וקשיים נלווים. אז נכון שכאן לא תמצאו קישור לתקליטנים, צלמים ומעצבי אירועים, אך כן תקבלו (בחינם!) סיוע במציאת גן האירועים הנכון ביותר עבורכם, כולל כמובן שורה של טיפים מועילים ומבצעים שווים.

 

נלמד אתכם למה לשים לב בחוזה המשפטי, כיצד להתנהל מול המלצרים, על מה חשוב להקפיד בערב טעימות, מהי המשמעות של דמי ביטוח, ממה כדי להיזהר, כיצד בוחרים נכון גן אירועים ועוד.

אז מה אנחנו בחתונולוג מציעים לכם?

  • אחריות לאיכות
  • מבחר הטבות ומבצעים
  • ייעוץ אישי ומקצועי
  • מידע חשוב לקראת סגירת חוזה מול גן האירועים
  • עזרה קריטית בבחירת גן אירועים
  • טיפים מועילים ששווים לא מעט כסף
  • תיאום פגישות עם עשרות גני אירועים רלוונטיים

שם המשחק - לפעול חכם!

אם נעשה לרגע זום אאוט, נמצא שענף האירועים בישראל מגלגל למעלה מ 13 מיליארד ₪ בשנה, ואתם הזוגות מהווים חלק מרכזי מענף מדהים שמעסיק אלפי עובדים ומצליח לפרוח למרות הקשיים המגוונים שהמציאות מציבה בפניו.

 

מסקנה?
כיף ומרגש לקחת חלק, אך יש לדעת כיצד עושים זאת בצורה חכמה.